nedjelja, 22. prosinca 2013.

Sveto svjetlo



Sveto svjetlo
Zaželim li, dobit ću, ali ako jako trebam, sve se više bojim.
Ima želja koje se ne usuđujem željeti jer su jako važna uslišanja.
Zato, čuvaj mene, prijatelju, da ne upadam u iluzije i ne krojim
ništa što je jako nesigurno, a sve željeti je teško sred pozvanja.

Ne znam što je dobro i što je od dobroga bolje,
zato najbolje je samo Boga tražiti.
Najbolje je kada sve ovisi samo od Božje volje
pa će molitva me kraljevstva nebeskog osnažiti.

Lagano se krećem prema jaslicama predivnim u Betlehemu;
još im prići ja se sada ne usuđujem, iako me zovu anđeli.
Sada nalazim se pred oltarom sjajnim, svetim, ovećemu
pred kojim se vrlo lako čak i umrijeti poželi.

To je stoga što si tu, kraj svih naših radosnih pastira;
to je zato jer ti tvoje molitve srcem ja proničem
koje mene još više sokole da ne tražim nikakvoga izabira
među silnim željama već da samo k tebi se primičem.

Jesi li ikada vidio ovakva prekrasna čudesa,
da li ikada si tako pred Božićem stao?
Zar nam nije slatko sred našega udesa,
zar ti nisi taj koji je ovakve slave za me uvijek krao?

Zar mi nismo tako sretni upravo zbog anđeoskih naviještenja,
zar nas ne odredi Bog za očevidce Porođenja?
Zar nas nisu postavili namjerno pred slatka iskušenja
na livadi pod anđelima i zbog ova pohođenja?

Zato tiho gledaj samo moje sretno uzbuđenje,
skreni pogleda mi na to sveto svjetlo
pa da zajedno mi pogledamo jasle i buđenje
ove rane kobne zore koja sviće rijetko.
22122013  2133

Nema komentara:

Objavi komentar