utorak, 31. prosinca 2013.

Primopredaja



Primopredaja 
Ranking mi je nepoznat, tajno društvo sam osnovala;
to je zbog toga što sam od ljudi se povukla
i iz svijeta ovoga koji mi nervozu groznu stvara.
U svojoj tajnovitosti sve sam rekorde potukla.

Najveći mi uspjeh jest smanjivanje kamatnih stopa,
ali to je jadna kap u moru mojih nepresušnih dugova.
Uvijek sam u minusu pa je počela mi pučka klopa,
sad još samo moram počistiti pragove mojih lugova.

Naravno da znam da si ti moj pogodak i velika imovina,
najdraži i jedini moj posao i zabava.
Žalim samo što sam tajnama sakrivena kao krhka lovina,
ali ništa grozno nije, ti si svjetlost prava.

Kamenje je obijeljeno onoga vrta s ružom.
Planina i zid na mojoj visoravni diče se prozirnošću;
znaš o tome kada počela sam s pričom dužom
i kada sam se uspinjala s nemalom protivnošću.

Sve u svemu, plodna nam je godina i obećanje
za sve druge nadolazeće dane
da će biti još i bolji. Moje predrago pozvanje
tjera me da pustim suzu neka kane.

Već su mi uračunali i članarinicu neku radosnu,
već sam stalni posjednik svojega virtualnoga teritorija.
Lijepi su novi zakoni, zaboravljam na godinicu posnu,
posvećujem se opuštajućoj glazbi starog oratorija.

Gore neće biti, čak i kad bi moglo.
Pustila sam Kristu našem uzde u pokornosti,
čak i slavim svojim pustinjačkim blogom;
u tebi je najveća tajna moje izvornosti.
2013-12-31 09:18

Nema komentara:

Objavi komentar