petak, 20. prosinca 2013.

Prvog dana zime 2013

Prvog dana zime 2013
Morala bih napisati barem kome namijenjujem stihove,
ali tada moje pjesme uopće mi ne bi bilo.
Ne znam da li ima smisla napisati kako slutnje moje plove,
ali znam da nikad nije samo mi se snilo.

Jer ne slušam samo ja, moju slutnju mnogi znaju,
čak i bolje, čak i puno više nego samo ja.
Uvijek meni Bog i narod odgovora daju,
zato potpuno sam pjesnikinja sigurna.

Ako ipak ne napišem još i nastavak „Krletke“,
barem ja ću znati kada sam zapisala
sve što moje slutnje govore mi. Moje male svetke
sigurno ću znati da sam sebi narisala.

Ako poginem, neće nestati samo mene
nego bit će, barem za me, tužan jedan znak
opće smrti, pogibli veće i neželjene
ako budem odlazila u moj tihi mrak.
  
Ako poginem, sigurno ću napisati jasnije
što je pjesnik htio reći svijetu i narodu.
Ostavljam sve stoga za malo kasnije
pa ću onda nastaviti u svojemu pohodu.
21122013 0140

Nema komentara:

Objavi komentar