subota, 28. prosinca 2013.

Molitva za prosvijetljenje pameti



Molitva za prosvijetljenje pameti
Zašto ne mislim o tome što mi značiš, zašto samo shvaćam sve olako
i nemam nikoga tko bi mi rekao što je to što nisam shvatila i ne znam?
Zašto mnogi žedni su? Zašto ne znam otkriti ja riječ i slovo svako?
Ovako ostajemo u zabludi. Ja vidim da ne misle ljudi ono što ja znam.

Znam da molitva mi naša jedina otkriva sve podatke o Tebi, moj Bože,
jer Ti govoriš zašto nešto ima svoje mjesto u Tvojoj Knjizi koju slušam.
Bez čitanja i učenja Tvojega Pisma u nama se samo zablude množe
pa niti molitva ne valja često jer ne zna što moli jedna, a što druga duša.

Samo kraljevstvo nebesko se moli i sve ono što pripada tom kraljevstvu;
sve se drugo samo po sebi neprekidno samo od sebe i od Tebe nadodaje.
Mora vjernik znati što su Ti svjedoci zapisali o Tvojemu naviještvu
da bi shvatio što moli Tvoja Crkva koja živi zato da nam života daje.

Kada imam neke svjetovne potrebe, znam da moja volja nije bitna
jer u Tebi živim, Tvoju volju tražim kao Ti Očevu u Getsemaniju,
kao što je i Judita obukla se u post kada je nadošla neka nevolja sitna;
samo Tebe treba pitati o zdravlju i ne prihvaćati pohlepe maniju.

Kriste moj, prati moja djela i moju riječ; želim znati za Tebe isto tako.
Ne daj mi da odem u zemaljske prostore i brige jer to nije vrijedno
kao što je Duh u kojemu sad molim s Tobom, prilazeći Ti skroz polako
jer se bojim đavla koji želi meni nametnuti samo bludništvo bijedno.

Ne daj da se zapletem u stvari i da zaboravim na Tebe, niti na trenutak.
Pobrini se Ti za moje, sve što predajem Ti sada uzmi mi i blagoslovi.
Pusti me da dođem k Tebi i da stignem na Tvoj velikodušni vrutak
jer osjećam da mi izmiče smisao i da me vrag u mrežu svoju lovi.

Daj mi pameti koje nemam. Dodaj mi prosvijetljenje na sve lude trke
koje trčim jer sam u Tebi ih započela. Čisto srce stvori mi, Gospodine,
ne daj mi u grijehe poći. Izbavi me od sve silne besmislene, lude strke
i sjeti se žeđi moje; pamti, molim, samo one koje si posvetio mi trine.
2013-12-29 02:07

Nema komentara:

Objavi komentar