nedjelja, 8. prosinca 2013.

LIZALICA, Treći dio



LIZALICA, Treći dio


Novo društvo

Osobe s posebnim potrebama obično izgledaju kao osobe s posebnim potrebama. Meni rekoše da ne mogu dobiti ono što mi je neophodno potrebno jer nisam doslovno bolesna, to jest jesam nalik osobama s posebnim potrebama prema onome što piše na papirima, dakle jesam doslovno bolesna, ali na meni se ne vidi da imam posebne potrebe te mi tako nitko ne pomaže nego govore da sam lijena, a ja se, kao osoba koja se ima socijalizirati, također držim lijenom jer su mi tako rekli oni koji nemaju posebne potrebe. To je kao da vas kažnjavaju što nemate nogu ili ruku ili ste slijepi. Budući da nemam papire kojima bih dokazala da se osjećam kažnjenom što sam osoba s posebnim potrebama, jedino što smijem učiniti je kriminalna djelatnost. Tada ću se uspješno socijalizirati. 08122013 20:41

Nema komentara:

Objavi komentar