četvrtak, 19. prosinca 2013.

Repatica



Repatica
Poslala sam samo tebi, Izraele, poruku u nekoj boci.
Dobila sam čistu savjest, hvala ti na prosvijetljenju
i na molitvama tvojim. Ne može se, kupljeni su taoci,
napraviti greška i poskliznuti se na tom stijenju.

Opet ne molim jer ne znam, Providnost je ona koja zna.
Već je kasno, vrijeme opet mi je moje stiglo kalendarsko
kojemu se posvetiti moram. Previše je neispjevanih oda
u mojemu sniježnom obitavalištu koje nije gospodarsko

nego samo klas je ispod inja, opet.
Žalosno je, Dijete sad se već na jasle uči.
Nitko nije uzaludno propet,
jadan onaj kojega sad moja pomisao muči.

Moli mi za moje stado u kojemu ne vidim se,
koje tamo negdje, u nizini, traži gole šiške.
Moli sa mnom, ni ja toga ne stidim se
jer sam dala jadne mrve od ovakve kriške.

Premilo mi sniježno raslinje daje onu staru nadu
da još nisam ja za let.
Još će biti lijepih Blagdana i poema u komadu,
ti si jedini moj koloplet.
19122013  1654

Nema komentara:

Objavi komentar