utorak, 31. prosinca 2013.

Danijelov Bog



Danijelov Bog  
Pronađi svojih pola kvadrata prostora od Duha i Istine
pa se u toj sobi kratko i na brzo ti pokloni.
Izmoli mi pričesničku odu da te spoznam bliže, mali kline.
Stvore moj, čavli moji, Križ moj jače meni zvoni.

Želim čuti tvoju prošnju, ljubavi sam tvoje strašno žedan.
Ne brini, ja vidjet ću najmanji ponizan poklon.
Ne okreći se od mene, ja sam od grijeha tvojih samo jedan,
ja te osluškujem lako pa ne čini sada otklon.

Za mrvu tvoga ljudskog milosrđa,
ja bih predao ti svoje kraljevstvo
jer se meni milost samo sviđa,
jer ne mogu manji biti nego svetstvo.

Ako samo milostivo svratiš pogled svoj na sebe,
ako spoznaš da si meni najvažniji kralj,
ja ću tebi dati kraljevstvo u kojem imam samo tebe,
zadnjega zločinca čiji udara me malj.

Odškrini svoja vrata
da ti Duhom svojim priđem
kad ne vidiš niti jednog brata,
da ti molitva iziđe.

Plešem s tobom usred žara,
patnju tvoju dobro ispaštam.
Pogledaj me kako predajem ti dara
i do vječnosti opraštam.

Prošao sam kao lav pokraj Danijela,
gladan, žedan, ali strpljiv beskrajno.
Njega tražim od kada je zora bijela;
a tebe još više jer te ljubim potajno.
2014-01-01 08:55

Nema komentara:

Objavi komentar