ponedjeljak, 23. prosinca 2013.

Moli za mene



Moli za mene
Na ognju mojem ti zapali svijeću
i užegni plamena mi silna
da bih mogla reći ti za sreću,
za sva ona šaputanja umilna

od kojih u tihi stijenj se ja pretvaram.
Tada opet povedi me put jasla;
od tvojega stijenja ja ti nešto stvaram,
od molitve tvoje ja sam s Kristom srasla

pa ti šaljem ove mjesečeve mijene
da mi vidiš ostarjelo lice,
da prepoznaš gore samo mene,
da ne gledaš u to netremice

nego da mi u Bogu jedino prebivaš
kako saznala bih kako ti je,
da li i ti o meni sve snivaš
kao ja o tome kako srce tvoje bije

samo zbog te naše ljubljene Svetinje,
samo zbog toga da opet započnemo
iznova sve dobre priče, stare kao inje
koje obnavlja se kada god se sretnemo

i zamagljuje sve druge nam vidike
jer je važno tada samo Djetešce nam slavno.
Zaboravi na sve druge koje vidiš slike,
pogledaj pred sebe ljude uviđavno

pa ćeš vidjeti skromnu majku Izraela
kako mene zbog tvojih ruku zagovara
i kako zaručnik je prati kao strijela.
To se opet ljubav naša obnavlja i stvara.
23122013 1453

Nema komentara:

Objavi komentar