utorak, 10. prosinca 2013.

Prvi Predsjednik




Prvi Predsjednik
Ne brojim više toliko detaljno
sve naše smrti i razne jubileje;
sjećanje se događa stalno,  
svi putnici stižu iz Galileje.

Od krštenja ja uvijek svoga počinjem
odavati počast pjesmom i plotunom,
svjesno kroz tebe umotam se paučinjem
jer istom se mjeri i duhom i kunom.

Znam da mi je jedan narod moja zemlja,
znam da to moram spomenuti
i oprezno zaobići zamke prizemlja
jer naš cvijet ne smije uvenuti.

Uvijek sam protiv osvajača,
makar od njih berem vrhnja.
I strašljiva sam, tupa mača
izdržati velika je strpnja.

Vikala bih glasno, s tornjeva,
ali ne znam tko će sve ispaštati
zbog pravednoga moga gnjeva
i što će netko samo maštati.

Zato samo svojim desnim bubregom
Bogu šapćem: „Uzmi ovih pet mi lipa“
da načini od njih grb sa stijegom
iz kojega se Hrvatska prosipa

koja država je prastara, a mlada.
U tome i jeste naša bit:
uvijek onaj prvi Kralj nam vlada
koji drži glavnu nit.
10122013 2255

Nema komentara:

Objavi komentar