utorak, 10. prosinca 2013.

Odabrani i talentirani



Odabrani i talentirani
Pronašla sam tvoje oči negdje u snovima,
ne sjećam se točno da li si mene promatrao.
Znam da molio si pod nekim tuđim krovovima
i za mene, i o domu svojemu razmatrao.

Već sam rekla jednom kako sve je savršeno,
kako mnoge žrtve ovdje plodove nam daju.
S odlascima nikad ništa nije završeno,
ovaj narod ovdje male stvari odaju;

ova zemlja nije depresivna, nije mrtva
nego samo krotka je i srca ponizna.
Veliku joj snagu daje svaka mala žrtva,
pa znaš već kako inače je u vremena krizna.

Zdrav je krvotok u ovom gradu,
pobožni su ljudi na ulicama;
punih ruku stalno dijele nadu
kojom hrane se na zornicama.

Vidjela sam krajičkom oka
kako oni temelji su čvrsti
i čekaju nadogradnju s boka
dok se toranj ne ukrsti.

Malo dajem ili ništa,
ne vidi se što je u dnu duše.
Velika je zona poprišta
po kojemu Božji lahor puše.

Nije važno kakav bit će rezultat,
igra je dobra, prokušana.
Već se zna da neće biti ni šah, ni mat,
Repka nam je cijelom svijetu znana.
11122013 0605

Nema komentara:

Objavi komentar