nedjelja, 1. prosinca 2013.

Križonositelj



Križonositelj




Silazim polagano, samo jedna riječ bit će meni putokaz
jer ovoga puta strmina je mračna.
Ne znam za vrhunce i sjećam se da je gore bio mraz,
i moja visoravan, široka i oblačna.

Svjećica Adventa, ona prva, jedina je koju imam.
No, zaista mi nije svjetlo potrebno u ovoj rupi.
I još bolje, i još teže tvoje znakove ja primam
jer si tu, u nekoj maloj svetoj grupi.

Uvijek sam ti dužna, a ti meni ne duguješ nikada;
Štoviše, možeš i ti otići od mojih misli,
to je sada sasvim svejedno. Moj se zavjet sklada,
ma gdje bio ti, ma koliko duboko smo sišli.

Srce mi je mirno ispod grkljana,
Bog moj vodi me u polje gdje je bubreg desni.
Tamo boli žarka svjetlost dana,
tamo nalazi se oteklina, puna plijesni

koja se je nakupila ovih dana, Bogu na oglede.
Kriste moj, to je moj Ti poklon željni,
Tu je puno svega moga, moje kose sijede,
samo za Tebe. To ne vide znatiželjni.

Boli me preslabo, još bih jače znakove Ti dala,
one koji sijevaju kroz čeone i dalje.
Duha moga prekide se horizontala,
mene Tvoja ljubav opet gore šalje.

Sada vidim da Ti znaš
sve što nije doprlo do moje svijesti.
Sada Tebe molim da mi daš
gdje ću sudu ovome nespretno ja sjesti.

Sud je dobar, ali ne nalazim štete
od svih silnih provokacija sotone.
Ipak nešto probada me skroz do pete,
to je narod koji tako olako potone.

Zato predajem Ti barem neke ljude
koji su mi dali u nemoći krila.
Ne može se reći da su jadne lude,
ja sam s njima sasvim dobra bila.

Moju namjeru mi blagoslovi;
uzimam Ti blagoslov kao da je dan.
Misao mi laka dalje plovi:
sad mi reci da li zaručnik je izabran.

Da li to je moje milo janje
kojemu posvećujem  sve kontemplacije?
Da li u meni je trag mu putanje,
da li nalaziš ga, da li se od mene krije?

Evo ga, iz puka izvire, slično kao ja,
s čežnjom da se barem na kratko osami.
Mene čeka da pobjegnem iz kaosa,
njega nazirem u ovoj pustoj tami.

Gledat ću ga, oko crno i predrago,
usne prekrivene plaštem opreza.
Idem. Idem odmah za tim tragom;
budi, Kriste, naša veza.

Križonositelju, miruj, ja sam;
tiho stojim, Riječ je među nama.
Vidim samo jedan obris jasan,
jedan zarez na rubu usana.

Evo drhtavice, evo svega izobilja;
sve još tu je, isto kao uvijek.
Dokaz mi smo Isusova milja;
Ja sam pronašla za sve lijek.
021213 0357

Nema komentara:

Objavi komentar