utorak, 31. prosinca 2013.

Plači, Izraele



Plači, Izraele
Ti si sin moj, danas te rodih,
od sebe te dadoh i od vode Ivana Krstitelja sa Jordana.
Danas ti sve dane ja oplodih.
Ovo je dan što ga učinih ja, Bog i Crkva moja predana.

Ovo je dan tvoj, Izraele koji majku Boga slaviš,
Crkvu koja tebe mojim Duhom, mojom vodom krsti.
Danas ja sam u slavlju svome poginuo jer se daviš
u presilnoj grešnoj, divljoj rijeci, a moraš je omrzti.

Ovo je dan kada skupa uskrsavamo na život tvoj
da ga imaš, Narode, da ga imaš u izobilju.
Danas ja te nazvah po imenu svoje pogibije, to je Križ moj;
danas ja te učinih svojom obitelju.

Majku sam ti dao koju riječju svojom ti iznjedrih,
od moje volje postali ste braća i sestre.
Nauživat ćeš se patnje, muke sve do dana vedrih
kada otkriješ krštenje svoje i sve silne presle

kojima izgrađuješ zakone i gradiš kule.
Tko ti dade da se krstom u mojoj slavi ti porodiš?
Tko ti dade da se rodiš ponovo od nule,
da se mojim Križem krstiš i od grijeha oslobodiš?

Tko ti daje, Izraele, moju riječ za hranu?
Zašto žališ za loncima iz zemaljskog ropstva,
zašto samo iščekuješ zakona si obranu?
Zašto mi kumire guraš od kojih mi ti ne opsta?!

Plači, grade Jeruzaleme, jer ti Zaglavnjak ispade!
Sad Ga tražiš kao poganin, išteš hranu trulu
pa polako gubiš onaj mali tračak vlastite si nade,
samo gledaš u beton, svoju Babilonsku kulu.
2014-01-01 08:08

Nema komentara:

Objavi komentar