nedjelja, 22. prosinca 2013.

Na cilju



Na cilju
Pojavak naših molitvenih uspomena svjedoči mi da sam stigla
negdje blizu, negdje daleko i visoko iznad moje visoravni.
Ovdje čak ni nema puta kao da me je sila neka podigla.
Ovdje nekako naši zajednički putevi su ravnopravni.

Kada me iz naručja ispusti,
kada me na ove duge pute ti povede?
Kao da nam Isus dragi nekako dopusti
u blizini izići Mu na ove oglede.

Sigurno je sreća tvoja veća
od svih mojih oduševljenja.
Mjera dobra, obilna i poveća
pade meni sred svih stremljenja

na dlanove mi širom otvorene.
Kako je tek tebi silno drago
što si poveo me iznad sjene,
što si pustio me ići tvojim tragom.

Kada si me ostavio samu,
nisam znala kako sam ti blizu,
kao dijete koje pogleda u tamu,
kao ovisnik kad zapadne u krizu;

tražila sam Boga da me vodi
baš do tvojih ruku, baš u tvoje najveće imanje.
Tamo si gdje moja planina se rodi,
tamo baš gdje sazrelo je ono moje znanje

da sam stigla usred svijeta uvela
i pronašla si najveće mi blago;
tamo gdje je rana postala mi zrela
i gdje saznala sam što je Bogu drago.
22122013  2229

Nema komentara:

Objavi komentar