ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

VOX POPULI DE SILENTIO



Narod se glasa tišinom
Sad se sjećam, nikada u narodu predugo nisam bila,
još od školskih dana pa do zapošljavanja.
Uvijek sam se s nekim pametnim ljudima družila
i od njih sam primala uputa i davanja.

Sad se sjećam, to sve nije onaj narod izginulih
za moga života, u posljednje vrijeme.
Svi su oni dobro još i danas, govori njini su mi sinuli
koje izvališe na mene i na prijeme.

To su naši ljudi, muškarci, dvospolci i žene
koji vode svoj narod, društveni radnici i službenici
u poslovima u kojima uvijek su pridružene
neke etičke više norme jer su oni osviještenici.

Sad se sjećam kakvih gadosti sam se naslušala,
to ne može izbljuvati prosti puk i radništvo.
A ja sam sve to narodu pripisivala i pokušala
shvatiti i prihvatiti; uzalud mi bilo podobništvo.

Poslije sam završila na psihijatrijskim odjelima;
upoznala, između ostaloga, mnoge i predrage pacijente.
Razgovarali smo o zdravlju, radu i počelima
pa sam čula kako narod nosi svuda svoje sentimente.

Sad se sjetih odakle je glas potekao
koji za posljedicu ima ratove i nerede.
To je neki polustalež što se odrekao
i naroda i sebe, a i prave školske krede.

Staleži su oni koji se zajedno druže,
a ne narodi i puk koji uvijek je miroljubiv bio.
I dok provokatori parolama kruže,
muk naroda u topovsko se meso pretvorio.
0511 0129

Nema komentara:

Objavi komentar