nedjelja, 3. studenoga 2013.

Sustavno istraživanje



Sustavno istraživanje
PREBROJAVANJE BILO KAKVIH plemena, rodova, spolova, padeža ili stanovnika je TEŽAK SMRTNI GRIJEH.
Smijete malo zaviriti u porijeklo, ali porijeklo je od Boga i stoga je neograničeno jer Bog je Izobilje koje čovjek ne može sagledati nikada i nikakvim sustavnim postupkom.
Kada to želi, Gospodin daje novo porijeklo, duhovno, svoje; daje sebe i zove čovjeka k sebi. Koliko god mi uspjeli odrediti kako se dolazi do početka nečega, Gospodin zahvaća nas i naše istraživanje pa, ako Mu vjeujemo, obraćamo se i rađamo u duhu, a ako tupimo i dalje po svome istraživanju, najčešće padamo u banalnost, odnosno grijeh.

Druga knjiga o Samuelu, glava 24, POPIS PUČANSTVA
1 Još je jednom srdžba Jahvina planula na Izraelce te potakla Davida protiv njih govoreći: "Idi, izbroj Izraelce i Judejce!"
10 Poslije toga Davida zapeče savjest što je dao brojiti narod pa reče Jahvi: "Veoma sam sagriješio što sam to učinio! Ali, Jahve, oprosti tu krivicu sluzi svome, jer sam vrlo ludo radio."
13 Gad tako dođe Davidu i javi mu ovo: "Hoćeš li da dođu tri gladne godine na tvoju zemlju, ili da tri mjeseca bježiš pred svojim neprijateljem koji će te goniti, ili da bude tri dana kuga u tvojoj zemlji? Sada promisli i gledaj što da odgovorim onome koji me poslao!"

Nije važna količina i kakvoća ako nismo spoznali bit i kakvo-takvo značenje koje nama subjektivno nešto govori, poručuje i vrijedi.
14 David odgovori Gadu: "Na velikoj sam muci! Ali neka padnemo u ruke Jahvine, jer je veliko njegovo milosrđe, a u ljudske ruke neka ne zapadnem!"

17 Kad David vidje anđela koji je ubijao narod, zavapi Jahvi: "Evo, ja sam sagriješio, ja sam učinio zlo! A oni, ovce, što su skrivili? Neka tvoja ruka padne na mene i na moju obitelj!"
18 Istoga dana dođe Gad k Davidu i reče mu: "Idi i podigni Jahvi žrtvenik na gumnu Araune Jebusejca!"
25 Ondje David sagradi žrtvenik Jahvi i prinese paljenice i pričesnice. Tada se Jahve smilova zemlji i presta pomor u Izraelu.

0311 814

Nema komentara:

Objavi komentar