petak, 8. studenoga 2013.

Posveta



Posveta
Još uvijek postoje u meni neke misli
i neka sjećanja na život u svijetu
kada neki ljudi su mi prišli,
zaustavili me u pokretu

da bi baš od mene leta uživali,
ne znajući da sam s tobom našla sve.
Misle ljudi da su mi nešto ukrali,
vele da su „nešto dobili od nje“.
Želim samo potvrditi jedino što znam,
da sam dobila samo s tobom nešto
o čemu narod među sobom pripovijeda,
a što mi smo načinili vješto.

U tebi je moje najviše,
u nama ja vidim ispunjenje
koje tragove sad svijeta briše,
tvoje sad je moje zrenje.

Drugo ništa ne mogu dati,
ništa više osim dobra sluha
da mognem zdravlje sačuvati
psihe svoje i svojega duha.

Isuse, Ti dolaziš samome grijehu.
s velikim blagoslovom
kojega daješ čovjeku
i liječiš ga riječju ovom.
0911 0626

Nema komentara:

Objavi komentar