subota, 9. studenoga 2013.

Tamo gdje se vjetrovi rađaju




Kada prohujaju vjetrovi sa sjevera
kroz noći, svijetleće od sniježnih pahulja,
u meni će prestati nevera
pa ću doći tamo gdje je svih vjetrova vrulja;

izpotiha, iz daljina i, nadam se, pjevajući
staru pjesmu napuštenog zaljubljenog samca,
polagano ću sigurno tad stići, predajući
baladu iz davnina kao pjesmu starog znanca

iz krajeva gdje se sunce i vjetrovi rađaju,
tamo gdje se rijetki prijatelji znaju,
s one strane s koje sjajne zvijezde padaju,
ondje gdje se sljedbenici svome Bogu predaju

vedro i uz slatke zvuke domovinske  budnice;
tamo ja ću naći tihe sreće, istinskoga spokoja
i tamo ja ću zaći među kradljivce i bludnice,
kojih bit će rastresenih i bez broja,

da im predam svoje otresene rime,
da ih pitam da li čuju moje ruke,
da li znaju kako mi je ime
i da vidim da li prestale su muke.
1011 0555

Nema komentara:

Objavi komentar