subota, 2. studenoga 2013.

Dan za vječnost



Dan onih koji su u vječnosti
Poslanica Svetoga Pavla apostola Rimljanima, glava 5, redak 6.9.
6 Doista, dok mi još bijasmo nemoćni, Krist je, već u to vrijeme, za nas bezbožnike umro.
9 Koliko li ćemo se više sada, pošto smo opravdani krvlju njegovom, spasiti po njemu od srdžbe?

Vodio si me, Kriste, dok bijah slijepa i pomalo nijema, osluškivanjem svakojakih zvukova i slutnji.
Kako je bilo božanstveno čuti Tebe usred nejasnoća.

Vodio si me nesvjesnom mojom potrebom koja me je navodila na izbjegavanje laži.
Kako je bilo predivno vidjeti Te, saznati da si zaista postojeći i da si Istina.

Vodio si me suzama koje su neprekidno tekle zbog nesposobnosti moje razumijevanja svijeta.
Kako je sve bilo odjednom lako, razumljivo i jednostavno u govoru Tvojemu.

Vodio si me povlačenjem od svega i svih.
Kako je bilo predivno naći Te u sebi i drugim ljudima, spoznati da smo svi ljubljeni, da imamo u Tebi dostojanstvo.

Vodio si me u sve veći ponor, u noć samotnosti i osamljivanja.
Kako je bilo veličanstveno ugledati Tvoje uskrsnuće.  
0211 1812



Nema komentara:

Objavi komentar