četvrtak, 7. studenoga 2013.

Sveprisutni zov



Sveprisutni zov
Znam, Kriste, samo to da si iznad probuđenja,
iznad najugodnije nirvane i presjajnoga ništavila
i da si prvi poijam Zakona ostvarenja.
Znam da te je umjetnost samo najavila.

Znam da Tvoj Duh je u raznim aurama
i da je srž svakoga titraja i strujanja.
Znam da si jedini pravi čas nad urama
I da si Kralj mudri iznad svakoga znanja.

Znam da si u mnogim tuđim prorocima,
u mnogim guruima i vođama se nalaziš.
Znam da si našim učiteljima i ocima
i u svakoj duši koja kraj mene prolazi.

Znam da od sljedbenika činiš pogane
i da u nevjerniku djeluješ svom silinom
koji Te spominje, a ne vidi istine mi znane.
Znam i da zvjerad obasipaš svojom milinom.

Znam jer si me vodio prostranstvima duha
kada mi nitko o Tebi pričao nije.
Ti si se krio od mene iza poganskoga ruha
jer si odredio da svijet gledam prije.

Dao si mi gledati samo duhovno mrtvljenje
i samo o smrti Tvojoj lamentirali su ljudi.
Time je veće tada bilo moje oduševljenje
kada vidjeh da si Onaj koji  život  budi

i da si Ti taj koji me prati u stopu
i koji me slutnjama, željom zove;
i da se nalaziš u svakome izotopu
i da si Iskon u svijetu zemlje nove.
0811 0429

Nema komentara:

Objavi komentar