petak, 1. studenoga 2013.

Pokajničko šipražje stvaralaštva



Pokajničko šipražje stvaralaštva
Opet sam kušala sotonu jer sam znala riječ onu staru
kako ne uspijeva ništa ako od Gospodina nije.
Nisam ostavila jabuke, niti je mirisala dunja na ormaru;
samo čista djetinjasta znatiželja u meni se krije.

Ono što je od dragoga Duha bilo, to je bila snaga
koja čekala je, ištući otkrivanje nepoznatih staza.
Iskušenje staro je dok samo nova spoznaja je draga
Bogu mome, samo nova tinjajuća vatra ispod mraza.

Nepoznate staze pronalaze se molitvama samo,
samo to je pravi cilj te silne snage koja tinja.
To je snaga stvaralaštva koja vodi samo tamo
gdje sotone nikada nema; ta je snaga svetinja.

Gledam često Tvoju slavu kad koračam preko mraza
dok mi izgaraju stope od trnja iskušenja.
Tada nije teško odoljeti napastima koje traže izlaza
i skretanja na poznate puteve ostvarenja.

Žrtve neke potrebne su, ali padova je malo,
duh je taj koji sve to dobro zna i pamti.
Kada se osvrnem, vidim da je propalo
sve što tinjajućim tragom nikako ne plamti

jer je Duh jedini koji vječno nepobjediv živi,
ostavlja traga i čini stazu poznatom i mojom.
Tako, uz molitvu i padove, nailaze odazivi
koji bolje mirišu, potpireni stopom bilo kojom.

Tako ja sam htjela, samo ja sam ona koja pade
u ovakvo šipražje i smilje.
Zato nema sada ovdje divnih tragova od nade
jer to nije Duha izobilje.
0211 516


Nema komentara:

Objavi komentar