četvrtak, 28. studenoga 2013.

Veselim pederima



Veselim pederima
Ne znaš koliko sam puta pustila od sebe strasne želje za potomstvom
i da mi obitelj bude sveta koju sam ostavljala.
Ne znaš kako čeznula sam za pravom obiteljskom atmosferom svom
i tolerirala cure i dečke koje sam zabavljala.

Ne znaš kako čezne vijekom srce moje za prostim zajedničkim stolom
oko kojega se okuplja, moleći, dječurlija,
a otac sjedi na čelu stola. Ne znaš koliko puta me je probolo
saznanje da obitelj pravu nemamo niti oni, niti ja. 

Koliko je tugovalo moje srce usred društva djevojaka
koje pristaju na sve jer ne znaju što imaju
pa se upuštaju u bijedne, zlobne veze, gotovo svaka,
umjesto da se za obitelj otimaju.

Koliko je izgubljenih momaka koji za majkom plaču
dok pokušavaju zagrliti onoga drugog momka do sebe
jer ih djevojke ne žele, traže samo igru i zabavu jaču;
koliko su momci iskvarili djevojaka bez ikakve potrebe.

Ne znaš možda još niti to koliko je starih ljudi, napuštenih
jer nisu stvarali obitelj sred mnogih praznih stolova
nego samo tražili su uvijek drugo sred kuteva zapuštenih;
jer nisu saznali za ljepotu raznolikosti spolova.

Ne mogu te upozoriti jer nećeš me saslušati i razumijeti
jer gledaš gluposti oko sebe koje poslužuje ti sustav bogataša.
Bila sam tamo gdje djeca istorodnih sretnih roditelja žele umrijeti,
bila sam tamo gdje polusvijet sam sebe jedva podnaša.

Pronašla sam čistoću srca u sebi i predala je dalje.
Naraštaji moje krvi ne znaju razliku između mame i tate.
jer ih nisam naučila; ne znam kako obitelj postaje,
znam samo da me primi živac kada ljudi se istoga roda dohvate.
281113 2202

Nema komentara:

Objavi komentar