petak, 1. studenoga 2013.

Moje ptice u mraku



Moje ptice u mraku
Vjetar blagi vuče iz ove duše strašnu vremenastu potrebu.
Ja Te molim, izbavi me od ovoga stanja duše, pune stremi
da se bilo kako sad izrazi. Sve me kinji, sve me bodlje grebu
kad se sjetim kako prštale su vražje iskre na mojemu nebu.

Odvedi me odavde, tihim šapatom obuzmi me u svoje ruke
jer mi nema drugoga spasenja
usred sjećanja na ucjene sotone; kakve su to  nervirajuće muke.
Odlazim iz sebe, odluka sve mijenja.

Jedan sat je manje, moje ptice tek su propjevale.
Vjetre blagi, od kojega mrzne moje tijelo,
mnoge su te duše u meni zahtijevale.
Dati su me htjeli sotoni za jelo.

Svježino rana jutarnja, neka pogine tko mora.
Ti me, Duše Sveti, učinio si svojom
kada nemoćna sam bila, iza devet pustih gora.
Sve zatamnio si nekom mračnom bojom,

a ja nisam kao lastavica
koja pobjegla je od ovoga mraza.
Tihi cvrkut mojih ptica
savjetova mi u Tebi ovoga izraza.
0211 615

Nema komentara:

Objavi komentar