utorak, 5. studenoga 2013.

Odričem se sotone




Odričem se sotone
Evanđelje po Luki, glava 14, redak 28-30
28 "Tko od vas, nakan graditi kulu, neće prije sjesti i proračunati troškove ima li čime dovršiti:
29 da ga ne bi - pošto već postavi temelj, a ne mogne dovršiti - počeli ismjehivati svi koji to vide:
30 'Ovaj čovjek poče graditi, a ne može dovršiti!'

Tko gradi svoj život na požudi očiju i srca te na pohlepi i uvjerenju da može u životu nešto postići, taj gradi kulu bez proračuna s Bogom, gradi si račun bez krčmara.
Jedini proračun je onaj kada stavimo Isusa na prvo mjesto i prvo Njega pozdravimo ujutro, zahvalimo Mu i pomolimo se da nam proračune blagoslovi, da nas prati milošću svojom i pretekne u gradnji. Tek tada gledamo imamo li što za zajutrak i moramo li zaista otići u kupovinu.
Kada smo se odrekli sebe i svojih vezanosti za djecu, obitelj i domovinu radi razgovora i dogovora s Kristom, možemo započeti novi dan. Sve što činimo, činimo zato jer je dobro i korisno za druge, to jest za one za koje smo odgovorni, a to su oni koje nam je Gospodin dao i koji su nam najbliži, a to je najčešće neki starac ili dijete, obitelj i domovina.
Ako prvo učinimo sve što nam je dužnost u ljubavi prema Isusu, nikada nećemo stići razmišljati želimo li išta postići radi sebe samih i svojih težnji, ali Isus će nam dati izobilje svega čega se mi nismo niti sjetili zaželjeti.



Evanđelje po Luki, glava 14, redak 31-32
31 Ili koji kralj kad polazi da se zarati s drugim kraljem, neće prije sjesti i promisliti da li s deset tisuća može presresti onoga koji na nj dolazi s dvadeset tisuća?
32 Ako ne može, dok je onaj još daleko, poslat će poslanstvo da zaište mir."

Ne istražujem što je grijeh, a kad počinim lakši grijeh, odmah se povlačim i molim Te da me što prije izvučeš, Isuse.
Grijeh se ne istražuje. S kraljem neprijateljskim koji je knez ovoga svijeta ne smije se ratovati jer bitka je unaprijed izgubljena. Nitko među ljudima nije jači od kralja sotone do li Marije koja je Bezgrešno Začeće.
Loše je reći: “Kušat ću samo malo” nešto što nismo sigurni da li je od Tebe, Gospodine. Lakše je poslušati Tvoje zapovijedi i savjete Tvoje Katoličke Crkve.
Kad razgledavam izloge i robne centre, ne nosim nikakav novac sa sobom.
Kad imam neka sredstva, odmah plaćam dugove i dajem u korisne svrhe. Tada nikako ne idem u shopping nikakav. Radije postim kad su mi sredstva pri kraju,  nego da si osiguram hrane i pića unaprijed u izobilju.
Ipak moja pohlepa još uvijek udara na mene. Sotona započinje rat u meni sa mnom.
Što bi tek bilo da sam mirne duše spiskala novac u robnim centrima i onda se još požalila kako se od mirovine ne može pristojno živjeti? To bi značilo da sam izgubila rat.
Tada je lijek i hitna pomoć samo pokajanje, molitva i ispovijed. Tako moje kraljevstvo postaje jače protiv kneza ovoga svijeta.


26 "Dođe li tko k meni, a ne mrzi svog oca i majku, ženu i djecu, braću i sestre, pa i sam svoj život, ne može biti moj učenik!

Mrzim svoj život kada je bez Tebe, kad sam u grijehu, a uvijek sam u grijehu.
Mrzim svoj život ako nije u Tebi, Gospodine.



Evanđelje po Luki, glava 14, redak 17
27 I tko ne nosi svoga križa i ne ide za mnom, ne može biti moj učenik!"

Evo, činim sve da se opet i iznova obratim.
Uzimam Tvoje breme na sebe i izgledam kao da ne marim ni za što, nikakve me vijesti ne diraju i grozna potreba i stiska životna. Imam uvijek vremena Tvoju riječ poslušati, barem kada se probudim u novi dan.
Hvala Ti, Isuse, što mi daješ još jednu priliku da iskupljuljem svoje grijehe i plaćam svoje dugove kako ne bi ostali iza mene bilo kakvi neriješeni poslovi. Hvala Ti što mi daješ priliku i što je dan započeo u ljubavi s mojom obitelji i s mirom u mojoj domovini.

Djela sva naša milošću svojom preteci,
Misli sve naše pomoću svojom prati,
Ostani tu, Isuse,
Koji živiš i kraljuješ u vijeke.
0611 723

Nema komentara:

Objavi komentar