nedjelja, 3. studenoga 2013.

Majka igračaka



Majka igračaka
Znam da ovo stihovi nisu za tebe, oivičeni obličjem
koje su zadali mi ljudi u susjedstvu mome i okolini.
Znam da su popunjeni malo pjenom i tuđim naličjem
kako bi bili nalik licemjernom izražaju i pustoj svjetini

jer se inače izbrojati ne bi mogli i premjeriti.
Ne bi se mogli mjeriti s prošlim,
niti za buduće poslužiti, za robove usmjeriti
u saznanja o načinima dobrodošlim.

Čak i kada bi netko slušao mi prolijeve svijesti,
rekli bi da sam svojstvena nekoj ludi
koja se iznimno našla da bi poeziju izpresti.
Samo si jedna, rekli bi, i tiho budi.

A nas ima koliko i zvijezda u mliječnim stazama,
koliko i maslačaka u razsjemenjivanju
po livadama ženskih umova, tim nevidljivim oazama
u pustoši što izgleda isto i noću, i danju.

To je požuda moja, i pohlepa strasna za ostvarenjem,
oslobođena novim zakonom o rodnoj jednakosti.
Okupilo se muštvo da me zanemari još jačim porobljenjem
i da me pritvori u elektronsku kuhinju mlakosti.

Ali ti me razrobi svojim svećeništvom s nevinih oblaka
kojega u narodu nazivaju ljubavlju nekom i simpatijom raznorodnosti.
Ti me pozove u odaje svojih tama, svijetlijih od mraka,
u kojima sazrela djeca ostavljaju odbačene igračke radi podobnosti

za odrastanje u grijeh.
Ostaviše premnoge auto dijelove i lutke rastrgane.
Ostaviše svoj nevini osmijeh.
Jednu pjesmu ostaviše koja himna je noći rane.
0411 0344



Nema komentara:

Objavi komentar