četvrtak, 28. studenoga 2013.

kad sam bio u bolnici



kad sam bio u bolnici

kolačići pripovijedaju,
tele dva se slavi;
to nam zapovijedaju
teve kuće na javi

živina i stvari,
sex i nasilje
mnogi su dari
i smiješno bosilje

koje će spasiti
skupi lijekovi
i naglasiti
umjetni smijehovi

ove mnogoljudne
nacije
i nadobudne
generacije

reklame
iz tame
bankomati
automati
bez glave
same
ne mogu mi dati
da se socijaliziram
nego samo nešto sviram

prošle je zime
bilo nešto drugo
kad su moje rime
razlile se prugom,

iz srca mi izašle,
tebe mi pronašle;
a danas je Božić
na mojoj koži
ostavio
tetovažu
postavio
drenažu
jer opet je moderan
pitiespi
bubreg je razderan
i u komi su svi

pacijenti oko mene
sjećaju se krvi
sanjaju bez treme
kad su bili prvi
jer se moralo ginuti
a sada ih mrvi
što se moraju skinuti

jer bi se pokazale
rane na duši
jer bi se umazale
sve ratne uši

koje se još čiste
svakoga dana
koje čine biste
od starih rana

kolačići pripovijedaju
tele dva se slavi
to nam zapovijedaju
teve kuće na javi

sjedim doma
ovaj svijet je ludnica
i mislim da sam koma
jer me slijedi neka pudlica

pričam sam sa sobom
stvaram si po malo,
a za mojim grobom
ništa nije ostalo
postavili su televizor
umjesto križa
kakav divan prizor,
bolji nego riža

sjećam se društva
odlazim još jednom
svijet me spušta
okolina čini bijednom

nikada si neću
naći medije
uživat ću sreću
jer mi srce bije

kolačići pripovijedaju
tele dva se slavi
to nam zapovijedaju
teve kuće na javi

kada sam izašao
koža se prolijala
nisam se snašao
reklama je dolijala




Nema komentara:

Objavi komentar