petak, 8. studenoga 2013.

Čista duhovna krv




Čista duhovna krv
Želim ti reći da sam opet siromah,
kako je to nešto sve učestalije,
i da sam prkosila vremenu na mah,
a kiša me nikada ne zaliije.

Nema financijske perspektive ovdje
slijedećih pedesetak godina
pa me niti ne zanima koliko sam i gdje
opskrbila dobrih plodina

jer za mene budućnost nije vesela.
To mi je Ruka Gospodnja uredila.
Lakše je ovako vidjeti dobrih djela
i kada sam nekoga povrijedila.

Sada će, znam, doći Božansko izobilje
u srce ove rastresene obitelji;
sada dolazi ono kasno cvijeće i smilje
koje već uživamo mi, staratelji,

i koje želimo svojemu potomstvu,
najdraže trnje krune života;
oni će naći se u jedinome poklonstvu,
tamo gdje se Istina omota

kao paučina okolo pohlepnih srdaca.
Na mladima ovaj svijet je ostao.
Sada gledam ja procvat krvnih zrnaca,
a to mi samo Nebo je dalo:

vele da krv nije voda,
ali ne govore da li je nečista,
da li je pomiješana sveta sloboda
s nekom parolom koja blista,

ili da li je neka duša opredijeljena
ili je zaboravila sve osim zajedničarenja.
Nije bitno toliko porijeklo pepeljenja
koliko je važno činiti samoostvarenja

u istini i slobodi Svetoga Duha.
Poslije će doći skrušenost
i ona će otjerati svakoga zloduha
jer moj cilj je samo Božićna nevinost

pa makar bila odjevena u poganstvo,
ali nije nego je to samo vjera temeljita
koja, evo, već šalje izaslanstvo
ka meni. To je sirotinjska elita,

ta moja, moja krv.
I neće je zauzdati parola,
i neće je zarobiti politike žrv.
Ona će biti mirisna smola.
0811 1310

Nema komentara:

Objavi komentar