petak, 1. studenoga 2013.

Iz svijeta



Iz svijeta
Navikla na čežnju pustu, već sam vjenčala se bezbroj puta.
Prijatelji, braćo nedostižna, skromni učitelji svetosti,
nisam izabrala bijelu boju, niti koju drugu mojih skuta.
Gozba prelijepa je, svemir je utihnuo u prožetosti.

Ne vežem se lampašima, niti kakvim uobičajenim temama,
ali slušati pucketanje što je nalik šumskom ognju
meni daje govoriti kao da sam šišmiš neki, a ne čudna dama.
Ne sagledavam se, niti veličine koja sliči na ophodnju

nekih grobnih osvijetljenih molitava, suza i mračnih sjenki.
Samo znam da gorim tisućama plamenova.
Pokušavam progledati jasnije, ali su pretužni moji oplijenki,
pijeteta zato moram uzimati usred lova.

Hvala, hvala, vječni ljubavnici, za to malo moga vida
koji para zvuke sve te veličanstvenosti.
Vidim da sam ovdje negdje, pokraj moga znanog brida,
u odjeći posuđenoj od prizrele nevinosti.
0111 1627

Nema komentara:

Objavi komentar