petak, 1. studenoga 2013.

Kršteničko ime



Ponovljeni zakon, glava 9, redak 1
1 Slušaj, Izraele! Danas prelaziš preko Jordana da sebi podvrgneš narode i veće i brojnije nego što si ti; velike gradove, s utvrdama do nebesa …

Slušam Te, Gospodine, kako mi pripovijedaš; odlučnim, toplim glasom
Sluge svoga dozivaš me imenom. Okrećem se i dobivam svoju krsnu svijeću. Poslušno ju uzimam i učim kako moram upaliti svijeću i držati je te kako moram stajati dok slušam Riječ Tvoju. Preda mnom je voda krštenja i ulje pomazanja, u meni pozorno nenaviklo uho napinje se kako bi spoznalo kako ja to umirem, a uskrsavam u Tebi, što bi to značilo.
Slušam Te, Gospodine, kako mi govoriš da sam Ti najvrijednija od svih i moja nenavikla usta samo šute i gledaju plavkasto sunčano nebo jer ne znam gledati Te u sebi; kako sam to ja, a nisam ja.
Slušam Te, Gospodine, kako me očekuješ, a moje nenavikle misli bez sadržaja čekaju da izgori krsna svijeća; kako to gorim, a rađam se?

“Slušaj, Izraele!”

Čujem Te, Isuse, kako me opominješ; opraštaš, obdaruješ i vrlo često me pitaš da li se prisjećam, da li pamtim, da li znam detalje i događaje koje zajedno proživljavamo , nenaviklim srcem tiho, u sebi učim istjerati glasno svoje ime kad me pitaju tko si Ti i predstavljam se, odgovaram da ja sam Tebi jedno samo ime koje postoji. Slušam Te i odgovaram: Da, to sam ja, Izrael; neka mi bude po riječi Tvojoj, po premilosrdnoj riječi Tvojoj, koji živiš i kraljuješ u vijeke.
0111 1847

Nema komentara:

Objavi komentar