nedjelja, 3. studenoga 2013.

Putopisni obilazak jedne sjene



Putopisni obilazak jedne sjene
Šetala sam jučer kao putopisnik
s nagradnim bonitetom za Zoološki vrt
kojega gradiše Vrhovec i Haulik
u parku Maksimiru gdje ruši se drveća krt.

Nalivena malo prehrambenim proizvodom,
usred mnoštva rasnih pasa i dječice zagrebačke,
željela sam osušeno drveće zaliti vodom
pa se uspela pod krov dvorski povijesti junačke.

Kestenje mi bilo je preskupo, a usred one prašume
ne vidjeh niti medeka, niti čimpanza, niti tvora
dok već neki hibernirali su; zato bar topole šume,
zato staklo me je dijelilo od razgovora

pa pohitih bar po neki zalogajčić putem Stadiona
gdje je bilo hagekadinamo na istoku i sjeveru.
Nađoh se pred okretištem Borongajskog poligona
sa ZET-ovcima i čevapima na malu mjeru.

Nahranjena, umorna sam pošla prema skrovištu
da bih čula neke ružne vijesti
kad sam prošla pustim ulicama u mome lovištu.
U skrovištu opet morala sam sjesti.

Dalje sam ispričala ti priču
pa sad znaš sve nastavke moje serije.
Još me čeka povratak ka uličju
gdje duhana obirem, usred svoje prerije.

Neki hode na klizave vrhunce
jer nam je kiša jesenasta popadala.
Moja obuća je zlatno sunce
kojemu se nisam ponadala.

Poda mnom je geografija rijeke i dolina
na kojima izrastaju robni centri,
a to mi potrebno je jer mi perilica ili mašina
lovina je buduća za džepove bez centi.
Evo, palim oganj prvi puta u sezoni,
prozori su novi hermetički zatvoreni
kao što su ptice mlade, opet zvoni,
jutros se bez glasa budile i vrapci sneni.

Okrenuh se oko svoje sjene i spustih malo,
samo da te čujem, prije nego pođem dalje poslu.
Očekujem da i nevrijeme će naricati, i kalo
u našemu novembarskom zadnjem postu

radi iščekivanja Emmanuela, Krista Kralja
i Njegovih potomaka koji svitu stvaraju mu.
Bit ću pospremačica, dizajner i skromna pralja
radi Njega; samo ne dam se drugome robovanju.
0411 844

Nema komentara:

Objavi komentar