petak, 1. kolovoza 2014.

Plodovi vjernosti

Željela bih Ti ispjevati vječnu pjesmu vjernosti, samo zbog toga što me uvijek dočekaš kad Te se sjetim, čak i tada kada Ti se dugo uopće ne obraćam. Znaš da su ti moji trenutci zbog moje želje da Te pronađem i tamo gdje najviše ima vjerojatnosti da čovjeku nema od Tebe spasa. Uz Tebe, Isuse, čovjek nema mira na onaj način koji nalaže pregledati svaki detalj kraljevstva nebeskoga jer po čemu čovjek može drugačije, a bolje razaznati Tebe? Tvoja neodoljiva trajna prisutnost u mojem životu učvršćuje me u onom starom uvjerenju da nisam ja nikako osoba koja bi bila za bilo što zaslužna nego sve je od Tebe, sva djela i možda samo moja namjera, kojoj ne znam izvora, pronaći plodove potiče mene na traženje. Kakve plodove? Ta, nekakav plod od svega ovoga nastojanja sigurno postoji, a o tome znaš samo Ti. Kad jednom čovjek spozna Tvoju različitost od svega i potpuno jasno, ne može Te više izgubiti jer Ti mu rastjeruješ neprijatelje pred očima i nagrađuješ ga obiljem darova. 26.07.2014.


Nema komentara:

Objavi komentar