nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Da li kršćanstvo izumire?

20Ja im odgovorih: »Dođe mi riječ Jahvina: 21Reci domu Izraelovu: Ovako govori Jahve Gospod: ‘Evo, oskvrnut ću svoje svetište, vaš ponos snažni, radost vam očinju i čežnju duše vaše! I sinovi i kćeri koje ostaviste, od mača će pasti! (Knjiga proroka Ezekijela, glava 24)

Evo zašto moj sveti grad teško opstaje, evo zašto me progone, Gospodine, u mome vlastitome domu. Nevjeran sam narod Tvoj, vičem na sav glas da imam najveću vlast od Tebe vikati kako sam najpametnija i vjerna i kako mogu podučavati cijeli svijet o tome što ima čovjek činiti u životu, u društvu, a samu sebe ne vidim. Ne vidim da Te ne slijedim i da sam kao slijepac usred raja. Svi narodi nekršćanski nastoje i uče o svijetu, otkrivaju Tvoja bogatstva i gledaju kako će postati bolji i kako će popraviti ovo stanje u svijetu. Samo ja ne činim ništa, ubirem desetinu i filozofiram u svome obilju što bi morali psići oko mene učiniti da ne budu više Tebi stranci, a ja sam Ti najveći stranac postala, Bogu svome. Ne vidim da životu u Tebi nema kraja nego ubijam svako dobro u sebi, bojim se smrti, siromaštva, rata. Kao da ne znam, kao da nikada nisam znala i okusila Tvojih plodova. Evo zašto je moj grad morao pasti i zašto svi govore da će kršćanstvo izumrijeti: jer Ti si, Svevišnji tako odredio.

Knjiga proroka Ezekijela, glava 24

23Povit ćete povez oko glave i obuti na noge sandale! I nećete više tugovati ni plakati, nego ćete venuti zbog svojih nedjela i jecati jedan za drugim! 

Nema komentara:

Objavi komentar