petak, 1. kolovoza 2014.

Izdaja

Promotrit ću malo sjaj dragulja
koji kroz Tebe bliješte, prikriveni
kako ne bi njihova snaga kao vrulja
smakla moj zanos, iz njih izliveni

samo da bih se mogla pridružiti
vječnom slavlju koje priređuješ.
Anđeli koje ćeš mi pri tome priuštiti
donijet će Ti hvalu koju očekuješ

iz mojih otvorenih izgorenih dlanova
i duše koja se sama sa sobom bori
kao svaka duša, i ona sasvim nova
kada postaje i s Tobom progovori.

Moje će poruke biti meni svojstvene,
riječi će moje biti sasvim moje,
izvučene iz života i Tebi donesene
kao na platno slikara dugine boje,

uz puno truda i s puno Tvoje pomoći,
sa sjajem ljubavi naše međusobne
i s mrvom grijeha; s Tvojom ću moći
pronaći sebe i moje sastojke osnovne

da bih razlučila snove od noćnih mora
i da mognem uništiti svaki strah
kako bi ostala čista ljubav i vjera gola
koja jedina za sada čuva moj dah

za izricanje slave neopisivom stvaranju,
stvaranju jedne duše i to baš mene,
neponovljive i jedinstvene u nastajanju
koje traje neprekidno ispod koprene

od krvi i mesa, očiju i kože, izborane
od mojih silnih pokušaja probijanja
mene same iznutra u smjeru Tvoje rane,
otvorene uvijek od nova zadobivanja

mojih bezbrojnih izdaja prilikom rasta.
Ti si me spasio da ne bih morala ja
nastradati prije nego što mi duša nasta,
ova koja Te ranjava uvijek iznova.
29.07.2014. 01:36



Nema komentara:

Objavi komentar