utorak, 5. kolovoza 2014.

Darovi svjetlosti

Umorna od ugodna i duga drijemeža,
nakon kvalitetno prospavane noći,
spoznajem kako otvara se ona mreža
koja čini ovo jutro mojim jutrom moći.

Hvala Ti, Gospodine, što ne razmišljam
jer nikada ne bih mogla ovo postići
da si me pustio samu da premještam
svoje darove koje samo moram podići

i ponijeti sa sobom u nova ostvarenja
koja bi morala biti što više sveta
jer ovo je dan Tvojega preobraženja,
dan podizanja siromaha iz smeta

i dan kada Ti prilazim čista obraza,
a nemam pojma kako mi je to uspjelo.
Samo znam da u sjeni Tvojega odraza
i ja počinjem nadati se smjelo

jer što drugo se može očekivati
nego dobar pomak prema preobrazbi;
jer lošije teško da će se zbivati
kad bilo je najgore u životnoj naobrazbi.

Sada samo jedan dan imam
u molitvama za Tvoju nebesku državu
i samo Tebe danas presvečano primam
da izvučeš iz mene svetost pravu,

da obasjaš božanskom svjetlošću
sve one moje darove sakrivene,
i one koji se krase rijetkošću,
i one sjajnim trudom zalivene.

Tu sam da Te svetoga primijetim,
da Ti vidim rasvjetlano bijelo lice.
Tu sam da svim silama priprijetim,
tu sam da Te gledam netremice.
06.08.2014. 06:51


       


Nema komentara:

Objavi komentar