petak, 8. kolovoza 2014.

Moj život, moj križ

Bog nam govori da će zatrti grešne gradove mišicom svojom, da je Gospodar života i da jedini On usmrćuje i oživljuje.  Dalje govori Isus kako neki prisutni ljudi koji su ga slušali smrti okusiti neće sve dok On se ne pojavi sa svojim kraljevstvom. Prijetnje zvuče utješno. Ako je moj život potpuno u Kristovoj vlasti, On me može održati na životu koliko god želi. Ako ću naći svoj život predam li se Gospodinu i ne pokušavam živjeti u svijetu onako kako sam navikla, dat ću moj život na raspolaganje i tada je sve jednostavno. 'Tko hoće život svoj spasiti, izgubit će ga, a tko izgubi život svoj poradi mene, naći će ga' (Mt 16,24sl). Naći ću život tek i samo onda kada ga predam Onome koji mi je život dao. Moram vratiti svoj dragocjeni život Bogu i ne pokušavati živjeti po svome. Zašto mi dade život kad ne mogu proživjeti kako ja hoću? Kakav bi to ljudski moj život bio kad bih ga ponovo našla u Kristu, da li bih postala sluga Božji ili nekakv rob koji nikada neće saznati kako izgleda sve ono što mu pada na pamet i što vidi oko sebe, a ne može to sve iskušati, ne može živjeti na svoj i samo na svoj način? Kako ću nauditi životu svojemu ako i cijeli svijet steknem ili ako steknem barem nešto svojim snagama; zar mi nije zato Gospodin dao život i slobodnu volju da imam i steknem što mi drago? U tome i jeste Isusova ljubav i poruka: Isus daje ono što je čovjeku drago. Isus daje da čovjek poželi ono što mu je Gospodin već dao. To se dogodi kad čovjek posveti svoj život Stvoritelju svojega života. U svakom trenutku taj čovjek može birati kako će živjeti. Dok se ne predaš Gospodinu, ne možež izabrati što ćeš i kako ćeš, ne možeš ni na što bitno utjecati makar to želiš i upireš se svim snagama. Ništa promijeniti u svome životu ne možeš. Isti je tvoj život u Bogu kao i život bez Gospodina, barem što se tiče slobodnoga izbora načina života, ali u životu kojega predaš Kristu tek učinkovito djeluješ. Nema tada pogrešnih poteza. Padaš u grijehe, ali imaš sakrament pomirenja koji te čisti. Svejedno nikada ne načiniš ništa pogrešno i ne možeš svoj život više nikako izgubiti. 'Uzmi svoj križ i slijedi me' znači uzeti svoj život i položiti ga u Isusa. To je uzimanje svojega života u svoje ruke i savršeno postupanje s onim sa čime slobodno raspolažeš. To možeš učiniti u svakom trenutku i na svakom mjestu. Uvijek imaš taj izbor pred sobom i nikada nisi rob okolnosti ili neke tuđe volje jer je tvoja slobodna volja i odluka dati sve u Božje ruke, a tako smrti okusiti nećeš.  08.08.2014.

Nema komentara:

Objavi komentar