petak, 1. kolovoza 2014.

Jutarnji obilazak

Kako raščišćavam stvari temeljito,
tako sam svoju dušu dobro pospremila
za moje stanje vječno i vremenito
jer oduvijek sam jasnoći stremila

koja me vodi dalje od mene same,
najčešće u duhovne prostore
ispod moje kože, u dubine, iza tame
koja izvire iz svake moje zore

i u prekrasna nebeska prostranstva
za kojima čezne sigurno duša svaka
jer puna su životnog tajanstva,
a kao malo pero ptice su neke laka.

I sada sviće zora, jutro je već, pogađaš,
a ja gledam oko sebe pospremljenu okolinu
i osjećam se savršeno jer i ti porađaš,
zajedno sa mnom, sunce što mi još ne sinu

i budim se u velikom iščekivanju novih dana
koji će, kažu, biti dani toplotnog udara
pa valjda zato i jest tako sparinom razuzdana
ova jutarnja težina koja donosi mnoga dara

jer, barem ovdje oko mene, rađa tišinom.
Tko bi volio da nema mira pod ovim pritiskom,
u gradu gdje je sve još pokriveno tminom
i gdje još vreva nije započela svojim potiskom.

Možda baš zbog toga volim jutro svako
jer su jutra uređena kao ulice isprane
i možda baš zato volim ovo buđenje polako
jer su ulice i zgrade jučerašnjom kišom oprane.

Evo već i cvrkuta, evo daška zbog propuha,
to mi ovaj grad priređuje malo mira savršena.
Ako ni zbog čega, lijep je zbog uličnih propusta,
zbog kanjona u kojima je vjetrovitost izvršena

kao i moje pospremanje nakon kojega uživam
u čistoći jutra, u pobiranju svakog daška
i svakog cvrkuta, i oblačića do kojeg plivam
i koji čine svu ljepotu jutarnjega obilaska.
26.07.2014. 05:56






Nema komentara:

Objavi komentar