srijeda, 7. siječnja 2015.

Živo tijelo za živu ljubav

Živo tijelo za živu ljubav

Promatram, Te, Bože moj, očima povjerenja,
organizmom što je tebi dar i sluga,
iako u svojoj grešnosti.
I moj bubreg, moje srce Tvoga određenja
k Tebi odlazi iz toga kruga,
iako pripada istoj vječnosti,

ali usamljeno u dnu noći spava.
Imaš li me kada Tebe nisam svjesna,
kad me more sputane tjeskobe
ili onda kada nisam neka prava,
ili kad sam tako neumjesna,
kad me smrt i jal orobe?

Imaš li me, prizemnu i sirovu,
čekaš li me da Ti tijelom se poklonim
i da ruke pružim uzdignute?
Evo, sada kada pjevam pjesmu novu
i sve čeznem da se iza Tebe sklonim,
znaš li srca moga pute?

Ne zna narod da je slatko
predati Ti svoje tijelo nedirnuto,
samo sanjaju o poljupcima, zagrljajima.
Ja Te ljubim  tijelom sad na kratko
jer će doći novo jutro, zakinuto
za svježinu što je noćno tijelo ima.

Hvala Tebi, Kriste moj neviđeni,
za otvorene dlanove i uzdignute ruke
kojima Te slavim u predanju.
Hvala Tebi, Bože moj zadivljeni,
za sve moje porođajne muke
kojima me dobivaš u mom neznanju.
08.01.2015. 04:00


Nema komentara:

Objavi komentar