srijeda, 7. siječnja 2015.

Dao si mi kruh, ali ja biram Barabu

Evanđelje po Marku, glava 6, redak 41-42
41 On uze pet kruhova i dvije ribe, pogleda na nebo, izreče blagoslov pa razlomi kruhove i davaše učenicima da posluže ljude. Tako i dvije ribe razdijeli svima.
42 I jeli su svi i nasitili se. 

Isusa nije slijedilo vjerno mnoštvo na Golgotu gdje su ga doveli nahuškani ljudi koji su vikali da Ga treba razapeti. Pod križem ih je malo bilo, a malo je bilo i apostola u odnosu na silno mnoštvo koje se za Isusom pojagmilo.
Što je razumjelo to silno mnoštvo, vidimo i danas u svijetu, da Isus dijeli kruh, sebe, ljubav, milosrđe svoje i, kako danas čitamo, da treba čuvati zapovijedi Njegove o ljubavi, a čitamo i onu riječ iz Psalma:
Psalam 72, redak 4
Sudit će pravo ubogim pučanima, djeci siromaha donijet će spasenje, a tlačitelja on će smrviti. 

A rko su ti tlačitelji?  Zar mi mislimo zaista kako smo mi svi dobri, a Isus nas hrani ljubavlju kako bi nam pokosio neprijatelja? One druge će pokositi i smrviti naše tlačitelje. Znakovito je kako je većina ljudi zapravo u taboru tlačiteljskom koji je huškački zatražio neka Isusa razapnu i puste Barabu. Tražili smo tlačitelja Barabu, a sada nam nije dobro. Da li nam je Baraba kriv ili smo i sami nešto odgovorni za sebe?
Na Golgoti je samo razbojnik, koji je razapet pokraj Isusa na križu, onaj kome je Isus rekao: “Bit ćeš u raju”. A razbojnik Ga nikada nije slijedio, niti je doživio mislosrdno dijeljenje i umnažanje kruhova; možda je čuo nešto o tome, ali se nije osjetio dostojnim poći za Isusom jer je slijediti Isusa privilegija; koji Ga slijede, dobivaju hranu na vrijeme i ne fantaziraju o tome kako su mnogi oko njih tlačitelji koje će Isus pokositi nego siti su i blaženi pokraj Isusa, nahranjeni ljubavlju i milosrđem pa lakše sagledavaju ljude oko sebe.
Prva Ivanoova poslanica, glava 4, redak 10:
“U ovome se sastoji ljubav: nismo mi ljubili Boga nego je On ljubio nas i poslao Sina svoga kao žrtvu pomirnicu za naše grijehe.”
08.01.2015. 06:07



Nema komentara:

Objavi komentar