petak, 5. rujna 2014.

Vjetar mira

Dok me hladan vjetar miluje i osvježava,
promatram sivilo tamnog jutra i rumenilo
koje svaku moju pomisao otrežnjava
jer se sunce rano za vjetar zamijenilo

i kao da uopće nemam ništa protiv,
toliko mi lijepo lice pomilova.
Što još treba za dan mi neukrotiv,
ja sam radosna zbog hirova

koje mi priredi ovaj tihi grad.
Njemu krovovi dosežu visoko,
a još višlje stiže vrabac mlad
za kojim mi pogled ide skokom.

Preponosni smo, a tako lako puni mira;
sve nam jasno zbori da je rajska prašina
ovaj vjetar što u svaku poru dira,
sve nam zbori da je vjetar s planina

uvijek tako pitom u ovo doba kasnog ljeta,
sada kad su već i duge kiše napadale
jer zbog njega ova dvobojna nam ruža cvjeta,
zbog velikih su kišne kapi njinih snaga pale

da pomognu sporu cvatnju svega ploda
što ga ova zemlja uvijek to sve više ima,
što je više drske krvi preko njena roda
i što više nadolazi preko vinograda klima

od koje se sve to grožđe lako zarumeni
iaklo je podloga mu sasvim prozirna,
neuhvatljiva je kao neki vilenjak sneni
i sasvim je ova plodna zemlja mirna

i sasvim tiho danas tramvaji već bruje,
kao da su neophodni, da nas sve probude
jer nas baš taj vjetar željno očekuje
da bismo se prisjetili rodne grude

koja daje izdašna nam rezultata
svojim zlatnim predjesenskim štihom
sad već davnih nemira od rata,
jer nam jutrom vjetar nadolazi stihom.
 06.09.2014. 06:36






Nema komentara:

Objavi komentar