subota, 6. rujna 2014.

Sjećanja

Sada već je kasno, sad su jasne moje misli
i moj jedan stari, zapaljeni oganj.
Najvažnije uvijek mi je bilo da mi budu suvisli
svi pokreti i dani, svaka ruža i panj.

I ovo malo što još uvijek oko mene tinja
još me sjeća, još me drži živom
kao onih dana kada bila tu je pustinja
i kad sam se zadržala uplivom

da bih mogla poslije pripovijedati o tome
jer sam znala da ću živjeti od sjećanja.
Još se uvijek životi oko mene lome
i još uvijek na peronima su jecanja.

Ugodno sam iznenađena mnoštvom uspomena
jer to nisu samo truli pokupljeni komadi
nego svako sjećanje je živa opomena
koja govori mi: uzmi, pitaj, traži, kradi.
 
No, kada se ponajmanje borim,
sjećanja mi kao tiha rijeka naviru
svojim milim zvukom i oporim
pa me svojom životnošću sva obaviju.

Sada već je kasno, a još oganj plamti,
sve to veći, što je više iznenada,
a ja ne znam tko to mjesto mene pamti,
tko se mjesto mene tako nada.
06.09.2014. 19:55 




Nema komentara:

Objavi komentar