nedjelja, 21. rujna 2014.

Gdje ti tu vidiš nepravdu?

Ako dobiješ  nagradu za trud koju si dogovorio, zar ne bi bilo nepošteno kada tu nagradu ne bi dobio nakon uloženoga truda? Ili zar ne bi bilo nepošteno očekivati nagradu kada ne uložiš dogovoreni trud?
Kako uopće čovjeku pada na pamet da zaviruje u tuđe poslove i dogovore, kakve veze ima koliku je nagradu dobio netko negdje drugdje za isti uloženi trud? I kako uopće znamo da su nam rezultati podjednaki za tu istu nagradu za koju smo uložili truda? Možda se netko trudio naizgled manje, ali ima bolje rezultate. Postoji bezbroj mogućnosti i kombinacija.
Sve mi se čini da se na ‘nepravdu’ ljute oni koji su sami nepravedni. Ako uložim trud i dobijem nagradu, zar nije normalno da se ubuduće potrudim još više ako želim veće nagrade? I ako je netko naizgled bolji od mene, zar neću provjeriti kako taj drugi dolazi do veće nagrade kako bih od njega nešto naučio? Ako tako ne razmišljam, možda sam ja taj koji se ne trudi dovoljno ili uopće, a berem nagrade.
Ako je netko bolji, a ja ga ne mogu dostići, zar se neću diviti njemu i izuzetno ga poštovati?
I kako mi ne pada ništa od toga na pamet nego ne gledam onoga do sebe uopće nego samo njegovu nagradu...pa, to je čista pohlepa!
I tko sam ja da solim pamet nekom gospodaru koji dijeli nagrade kako mu se svidi? Kritiziram li ga kao gospodara, zar nema on puno pravo više me nikada niti pogledati, niti najmiti, koliko god se ja trudio?

Nakon ovoga promatranja nikako mi nije jasno što misle ljudi, ali mi je potpuno jasno što i kako misli moj gospodar koji me najmi. 21.09.2014. 16:18



Nema komentara:

Objavi komentar