subota, 6. rujna 2014.

Violine za tugu

Opet prije svitanja bude me violine,
opet smo preduhitrili sunce dobrom glazbom
i kad tako nešto mojim jutrom sine,
znam da mogu samo potražiti te ovim srazom

negdje još u prošloj noći dok sam sanjala
i da mogu pronaći u sebi sreću nevinosti
koja tako često srcem je odzvanjala,
još i prije nego što je dolazilo jutro radosti,

zapravo je to znalo potrajati neprekidno,
tijekom više dana, noći i tjedana.
Sad me violina budi kao tugovanje nezavidno,
kao da sam ja u tome predana,

ali to je valjda samo umjetnikov nagovještaj
svih na svijetu tuga, sjete i žalosti
jer tuga uvijek prati svaki moj izvještaj
iako se ne bi reklo da su takvi gosti

prisutni kod mene, čak i u zahvaljivanju
i u najsmjelijoj odi, tuga je uvijek tu
jer su oni dani rajski podložni ispitivanju
dok zaista u jednom trenu ne naiđu.
07.09.2014.  04:30







Nema komentara:

Objavi komentar