ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Kako da ga ne volim

Sve što je čovjek s Tobom ili bez Tebe stvorio...sve što je čovjek s Tobom stvorio, sve što je čovjek stvorio jest samo imitacija ljubavi.
Sve što ljudi među sobom razmjenjuju, ljubav je Tvoja manje ili više.
Sve što imam u svom bližnjem jest samo prazna želja, želja za Tobom i čežnja, nikada ispunjena.
Kako da ne ljubim Tvoje stvorenje, nemoćno doći do Tebe kad niti ja do Tebe ne znam doći?
Kako da ga ne ljubim kad me je zatekao u najvećoj potrebi srca moga, a ja vidjeh u njegovim očima čežnju za Tobom? Kako da ga ne volim, kako da ne ljubim slugu Tvojega koji se pokraj mene nalazi i pije iz moga pogleda koji mu ne dozvoljava da nešto traži od mene nego ga nagoni da se Tebi obrati?

Nema šanse da ljubim čovjeka.
A ipak, s kim ću podijeliti tu čežnju za Tobom, utješiti se čak i naći svoje srce u drugome koji Te žudi? Tako smo isti u ljubavi prema Tebi, tako se slažemo u jednoj jedinoj tvrdnji: ne! Neću te nikada toliko zavoljeti koliko volim Boga svoga. Nikada ti neću pokazati svu svoju naklonost koja služi Gospodinu.
A ipak, i on, Tvoje stvorenje čezne za Tobom.
Nema li nekoga još pokraj nas?
Ne, taj običan čovjek   jedi ni  vidi moju čeznutljivu ljubav za Tebe.
Taj običan čovjek pjeva moju pjesmu kojom Te dotičem. Pamtim ga. Jedan koji je spoznao da mene sigurno nikada nema, a da čežnju za Tobom može sa mnom podijeliti. 22.09.2014. 22:03


Nema komentara:

Objavi komentar