srijeda, 29. listopada 2014.

Zašto sam Ustaša

Drugo su Srbi, a drugo su Srbi. Najčešća poštapalica i nadimak za neprijatelja i najveća je uvreda kad nekome kažeš da je Srbin. Srbi su na to jako ponosni. Srbočetnike i ustaše iznjedrila je Komunističkaja Sojuzikaja koja je pokupila naslijeđe od Crvene Armije i postolara Karla Marxa. Iz ta dva entiteta nastala je plagijatibilna smrtonosna filozofija i diktatura po svem Istoku i Jugu. U Jugi je bilo zgodno uzeti Srbiju i Hrvatsku pa ih podijeliti i zatim izkrižati kompletno područje Federativne Narodne Republike. Nitko nije bio toliko samostalan i suveren kao Srbija i Hrvatska, svaka za sebe. Bilo nas je lako posvađati čestim barjaktarenjima i paroliranjima o tome kako se ne smijemo svađati i kako moramo sačuvati bratstvo i jedinstvo.
Srbi, oni tamo, ne kuže zašto se mi, Hrvati zapjenimo zbog njih ili zbog ćirilice. Hrvati, također oni tamo, postoje jedino u reštima. Jer Hrvat nema što tražiti u Srbiji. Hrvat nikada ne vodi osvajačke ratove jer nema što osvajati. Sve ima na dlanu. I da tamo nisu Srbi, bili bi neki drugi Srbi. Oni koji bi htjeli tako primamljivu Hrvatsku.
E, sad, vidi vraga, Srbi su idealan mamac za hrvatske komunjare. Podmetni Hrvatima ćirilicu i proglasi ih ustašama. Čekaj, da to razmrsimo: ja sam Hrvat i domoljub. Ako si ti Srbin, ja sam opet Hrvat. Ako si Nijemac, ja sam Hrvat. Ako si, pak, komunjara – tada sam Ustaša. A Srbi su četnici. Jer komunjara nije nacionalnost nego komunjara je parazit.
Kad umre komunjarizam, neće biti više potražnje za Ustašama. Komunjarizam je samo sredstvo osvajanja bilo gdje i bilo kada.
29.10.2014. 21:26


Nema komentara:

Objavi komentar