subota, 25. listopada 2014.

Ilegala

Zašto uvijek mora biti bolje
ono što je izvan svakoga opredjeljenja;
zašto protiv svoje volje
vodim borbe istrebljenja

jer ja uvijek bolje prođem
kada sam u ilegali
nego kada glasno dođem
vikati da nešto fali

gluhim, slijepim sestrama i braći.
Nema ljepše sreće od sakrivanja
kada noć je duga, dan je kraći,
nema slađe od izbivanja.

Naravno da napad mi je lakši
kada prema svjetlu virim,
to je sigurno u mojoj praksi,
i kad iznenada sve zakrilim.

Nema slike kao što je mrak,
nema riječi kao što je šutnja, muk.
Nema smrti kao što je krak
iz dubina kojim zbori puk,

onaj ondje gdje se stajališta zbrajaju
i gdje nema nikakve dileme,
gdje se ilegalci nikad ne razdvajaju
niti od njih ima treme.

Uvijek ću se vraćati
k sebi samoj, svome rodu,
u svoj brlog povraćati,
ne slijediti modu

po kojoj si liječim traume
na narodu i sve do peta koljena.
Odlazim kroz podrume
kako bih se odricala plijena

što ga uzdižu na hladne spomenike.
Mrtvi zbore preko mojih djela.
Ja njih sve osjećam, nemam slike
nego samo znam da imam udjela.
25.10.2014. 21:21



Nema komentara:

Objavi komentar