utorak, 14. listopada 2014.

Ono iznutra

Gužva u gradu. Nerviram se zbog svake sitnice; ne mogu obaviti ništa. Želudac mi se frče, a nisam se stigla pobrinuti za nešto poklopati. Nema veze, gledam omiljenu seriju i krećem u kućanske pripreme i poslove. Pomalo me nervira nedostatak sredstava za čišćenje pa moram žmikati posljednje kapi da bih mogla nešto prirediti.
Idem na odmor kako bih se opustila malo, ali stroj mi šteka i sve više me nervira. Ne znam koje riječi bih upotrijebila, a da ne psujem. Želim poslušati malo smirujuće glazbe, ili, još bolje, nešto jače što mi pomaže izbaciti moju negativnu energiju. Stroj ne svira normalno i ravnomjerno pa ga moram ugasiti.
Odlazim konačno u područje duhovnosti i, poslije kratke zahvalne molitve, malo mirnije pristupam duhovnome štivu, a kad tamo vidim naslov članka koji govori o Isusovim riječima iz Evanđelja po Luki. Naslov kaže ovako: dajte milostinju i gle – sve je čisto. Nije mi jasno gdje to piše da je Isus tako rekao i idem provjeriti. Piše ovo:
Evanđelje po Luki, glava 11, redak 37-41
37 Dok je on govorio, pozva ga neki farizej k sebi na objed. On uđe i priđe k stolu. 
38 Vidjevši to, farizej se začudi što se Isus prije objeda ne opra. 
39 A Gospodin mu reče: "Da, vi farizeji čistite vanjštinu čaše i zdjele, a nutrina vam je puna grabeža i pakosti. 
40 Bezumnici! Nije li onaj koji načini vanjštinu načinio i nutrinu. 
41 Nego, dajte za milostinju ono iznutra i gle - sve vam je čisto." 
Odjednom pucam i iz mene izlazi kletva. Tamo gdje čekam vodu – nailaze žuč i ocat.Tamo gdje ištem pravdu – nailazi bespomoćnost. Tamo gdje tražim mir – nailazi prevara. Sva je sreća da onaj tko pročita naslov, čita i Bibliju. Ne čitaš li svojom vlastitom glavom, nećeš stići daleko. Čitaš li kako ti neke novine napišu, zatvorit će ti ulaz u Kraljevstvo nebesko.

14.10.2014. 17:55

Nema komentara:

Objavi komentar