subota, 25. listopada 2014.

Mač u krvi

Najljepše se cvijeće rađa
kada krv proteče venama,
kada nema laži, krađa,
kad se val obruši stijenama;

kad prostruji životna tekućina
i kad srca, ruke, oči plaču.
Kad iz glave izlazi vrućina
i kad progovore neku jaču

jer tek onda žive duše postaju.
Ne slažem se s neutralnostima,
one samo tada preostaju
kad se živi u banalnostima.

Sve sam pore molitvom ispunila,
ali nađoh pusto licemjerje.
Sve sam sjemenke izrunila,
ali osta samo tvrdo iverje.

Tada odoh lutajući ulicama,
a kad tamo, svuda dušu pronalazim.
Čak sam klanjala se pticama
i još uvijek po životu plazim

i, ako umrem, toga neću znati
jer mi hladan mir jako je zagušljiv.
Mrtva duša ne zna ništa ubrati,
a i redovan je obrok ušljiv

pa mi tijelo čezne zdravlja.
Ovdje ja sam gdje je živa voda
i gdje uvijek ima slavlja,
to je vječna mi sloboda.

Hvalim Tebe, Kriste, Bože jedini,
u Tebi mi sva milina
koji prvi otkrio si bodež silni
da prostruji venama mi istina.

Uvijek ja ću naći dobra razloga
da se još koprcam, da se dalje borim
jer je samo s Tobom uvijek važna sloga
radi koje jesam, radi koje gorim.
25.10.2014. 10:35




Nema komentara:

Objavi komentar