srijeda, 19. lipnja 2013.

Umoritelj noćnih mora



Umoritelj noćnih mora
Neke nove prozore obijam
od nemila do nedraga
i novo inje sa stakala stružem,
Nespretno ruke ovijam
ranjene. Bez svoga praga,
na putovanju sam dužem

i neočekivanom, zaista.
Nisam umorna od duha,
ali sam iscrpljena omarom
i više nisam ista.
Uzaludna propuha,
no moram se razviti darom.

Najgore je kad mozak kipi,
a vode nikada dosta
na čelu i stopama
u kojima zborim ekipi,
još uvijek prosta
i nekako profana,

ali duša je moja morom
tanana postala, evo, noćas,
kad me je zaobišla zmija
i prijetila sam umorom
djeteta… od trula voća
pobjegoh jedva, okna obijam.

Više o patnji, malo više znam
i, kako uvijek zazovem Svetinje,
sve se na dobro okrene.
I noćne more savladam
podsviješću što ima smetnje,
to misli su moje iskrene.

Sve kako čovjek spozna
izlazi jednom, protjerano,
velika je duševna snaga.
Živa sam, tada doznam.
Nikada nije prerano
ostati bez svoga praga.

Nisu samo more, ima i želja,
a jedna si od njih ti.
Ta, kome li govorim?
Imati pažljivog slušatelja
nije malo; niti sveti
ne mogu mi što uz tebe stvorim.
1906  1541

Nema komentara:

Objavi komentar