nedjelja, 23. lipnja 2013.

Ispunjena slutnja



Kasno je već, nedjelja prolazi oblačna
i tmasta je, malo sivkasta, ali je ljeto pravo.
Nisam previše ni sobom srdačna,
Samo tiho kunjam i odgovaram: zdravo.

Ovdje mi je lijepo kao pod šatorom
i njegujem žile svoje i protok u njima.
Zaista mi je potreban ovaj razgovor s tobom
prije nego što iziđem na priču sa svima.

Htjedoh te upitati da li ti moje trnje
ovo poslijenaše možda pepoznaješ,
da li je tebi molitva, kao tvoje zvanje,
ispunjena slutnjama ili spoznaješ

isto što i ja u vjeri i jasnije?
Ti sigurno vjeruješ i to sve sigurno doznaješ.
Tebi slutnja uopće nikada nije
jer prepoznaješ volju Boga, jer Njega poznaješ.

Da li znaš o čemu pripovijedam
Kada nazovem tu naznaku slutnjom?
Da li se uopće dobro ispovijedam,
obarana nevjerom i općom pomutnjom,

tko zna osim Gospodina to? A sinoć
bila je tanana i tiha, strpljva neko vrijeme;
moradoh paziti da ne bacim grijeh u noć
i da bar nešto, bar malo posijem sjeme

pa neka me i čeka onaj kojemu namijenjena
bijah ja od početka pa sve do vijeka…
Meni se sad neda, neda mi se to jer sam vjerena
i ne želim se hvatati grijeha.
2306 1442

Nema komentara:

Objavi komentar