nedjelja, 23. lipnja 2013.

Kada te voli anđeo



Kada te voli anđeo

Sigurna sam da me voli sigurnom ljubavlju,
Sigurna sam da za mene uvijek moli.
Sigurna sam da me nalazi  u svetih poplavlju,
ali da me razaznaje i uvijek izdvoji.

Najbolje u svemu je kada te ljubi anđeo
pa ti ne daje nikakvih teškoća svojim osobinama
jer od neba dolazi pa se k tebi djeo,
eto, baš k tebi pa te posvećuje svojim blagoslovinama.

Kada te voli razbojnik sasvim ti je drugo,
moraš objašanjavati svijetu kako je sebičan, a nije kriv
jer ga voliš i trpiš, a ipak te obasja tugom
i ne možeš mu reći da kraj njega nisi zaista živ.

A kada te voli anđeo tada odlaziš na nebesa,
iako ti razbojnici ne vjeruju i drže te vlasništvom.
U tome je razlika, anđeo ti daje slobodnoga plesa
i strpljivo ište i tiho, a velikim strasništvom.

Kada te voli anđeo, sigurno kod Boga blaguješ
i kako se ne bi zaljubio tako u ženu svoga života?
I ne možeš tada a da ju ne slušaš i da se ne raduješ,
ako to ne činiš i ti postaješ razbojnička kvota.

Onda se Bog uskraćuje i anđeo odlazi dalje u samoću.
Jer mu nisi vjerovao i nisi ga poslušao, i ti si sam.
No, anđeo i dalje blaguje Krista i uvijek ima kakvoću
Života koji neodoljivo vuče i doziva ako si izabran.

Kada te izabere anđeo, sve si dobio na pladnju,
Samo ga pažljivo čuvaj i svakako slušaj.
Jer nikakvu ne možeš drugu izvesti radnju
i nikada ti se neće ponoviti takav slučaj.

Kada te ljubi anđeo, nije ti više biti na starom.
Polako, ali sigurno odlaziš jer ti je njega slijediti.
Polako, ali sigurno ti postaješ velikim darom
i njemu i Bogu kao da anđeo postaješ i ti.

Kada te zazove tvoj anđeo, onda sve ostavljaš
i nitko te ne može zaustaviti, ni ti sebe sama.
Samo ako si ga pažljivo slušao, zemlju zaboravljaš
i odlaziš za njim dok te prozirna sakriva tama.

Ako ljubiti umiješ, anđeo te je sigurno pronašao,
i sada znaš kakva je to božanska obaveza.
Sjeti se samo kad si ga sreo i kako te je podnašao.
Sigurno zbog anđela niti jedna ne puca veza.

Ako si ljubio anđela i to je sada tebi prošlost,
ne možeš ga više dohvatiti; daj mu slobodu
kao što je on tebi dao, kao svoju poklonstvost
kad te je strpljivo molio i davao ti Života vodu.

Nemoj misliti da je ista tvoja i njegova samoća,
on ti nije tu jer je uvijek kod svoga Krista.
I Bog je s njim, i dijele si nebeskoga voća;
To je gozba izvan sebičnosti, ponizna i čista.

Sigurna sam da me još uvijek ljubi anđeo
i moli za mene i doziva k Bogu ponekad.
Ja sama i tako sam već otišla kamo me djeo,
kod Gospodina, na gozbi gdje je mirisni kad

po kojemu na daleko se anđeli svetih prepoznaju.
Evo me, opet smjerno osluškujem kako miri
i ne dam se svijetu, za mene anđeli doznaju,
nebeski me obuzimaju drhtavi nemiri

od toga leta u kojemu se ptice nebeske gnijezde;
a sve izgleda kao da i ja već mjesto nalazim
jer ovdje samo neki lahori beskrajni jezde
i često ja k anđelu svome smjerno zalazim.
2013-06-23 Sunday 16:14 PM 

Nema komentara:

Objavi komentar