petak, 28. lipnja 2013.

Molitva naroda



Molitva naroda
TI si meni križ zlatan i vatren koji gori u sebi i prema sebi, ta vatra je Tvoja ljubav. Križ je Ljubav.

Čovjek treba biti sam i okrenut prema sebi, nositi Ljubav koja je križ čovjeku, ali taj križ može biti tijelo i drvo sotone, a Ti meni to nisi nego Tvoje breme je svijetlo i lako, Tvoje breme je ljubav, a tijelo ne vrijedi ništa i stvari ne vrijede ništa. Kada si bio na križu, Ti se već uskrsnuo, a ono što je ostalo više nisi bio Ti nego materija. Sotona je materijalan i težak, mali grijesi nisu važni, tjelesni grijesi nego duhovna djela u Tvojoj ljubavi, u ljubavi tvoga praznoga vatrenoga križa. Čovjek Te mora u sebi primiti i u sebi prema Tebi izgarati da nikada ne izgori. Kada nosi čovjek tako križ, ljubav se Tvoja iz njega prelijeva u izobilju kao vatrena od ljubavi suza bremenita prema  narodu Tvome , ali i prema sotoni. To je suza koja je veliki dar meni samoj i to je jedino iskupljenje i približavanje, odnosno postojanje u Tebi.
Kada čovjek ljubi i luduje za drugim čovjekom, to su dva srca u jednom, a to je sotona  jer čovjek ne može nositi samo ljubav jedne osobe, a da ne ljubi sve ljude u duhu, odnosno, čovjek jest narod cijeli, svaki pojedinac mora biti sam i tada je Tvoj narod, za komunikaciju se pobrineš Ti, komunikacija je ona ljubav i suza izobilja koja kane iz nutrine jedne same osobe. Jedan sam čovjek koji želi biti Ti narod kojemu si Ti križ, vatreni i sladak od ljubavi jest jedini takav Tvoj i jedino tako, za sada vidjeh. Patnja koju čovjek ima uzrokovana je sotonom, a to je pretjerano vezanje za jednu osobu; kada se čovjek previše veže za jednu osobu, dokazuje da ne voli čitav narod Tvoj i da nije uopće u ljubavi. Iz toga čovjek rađa djecu, iz te laži rađa, u grijehu i zbog bluda jer ne misli na dijete u isto vrijeme kad vrši blud; kada čovjek razmišlja o mogućnosti da može sam načiniti sebi plod, dijete, tada ne može biti u bludu, tada jedino možeš Ti dopustiti hoće li se i kako rađati djeca. Djeca su djeca grijeha, plodovi požude.
Kada bi sada prestali rađati ljudi i zavoljeli svi Tebe, došli bi u raj Duha Ljubavi Tvoje i tada možda više Ti niti ne bi rodio više niti jednoga novoga čovjeka, niti jedno dijete, to bi bilo samo Tvoja volja, a ne i ljudska volja i požuda.
Tijelo ne vrijedi ništa, samo Tvoje Uskrsnuće, Ljubav Tvoja u Ocu našem na nebesima, to je Duh Sveti, ta ljubav. Ti si samo ljubavlju bremeniti oganj križa, tko vidi samo križ bez tijela na njemu, taj te ljubi više, jače kao i onaj koji ti želi biti narod. Ja sam Tvoj narod, izgaram prema svojoj nutrini gdje me čekaš ti, ženidba je među ljudima zapravo sotonona rabota. Jedino je dobro i najbolje blagovati Tvoga ognjenoga Duha u Tvojoj posvećenoj Riječi i Duhu ljubavi. Kada vjerujemo u žrtvu na oltaru, već Te blagujemo.
Mora Tvoj čovjek u narodu biti potpuno hladnan i hladnokrvan, a vruć  samo prema Tebi.
Ljudi su jedni drugima križ, koliko god bili dobri jedni prema drugima.
Ljudi su jedni drugima teret. Biti s Tobom u duhu, znači ostati tamo gdje si se našao u materiji i ne tražiti ljude nego samo odgovoriti na ono što ljudi traže od tebe i ako vidiš da traže grijeh, materiju ili zahtijevaju, moraš otići od takvog čovjeka i odgovoriti mu onako kako vidiš i koliko vidiš da ljubi Boga kojega Ti ljubiš.
Nauči me da samo Tebe mislim.
2707 1246

Nema komentara:

Objavi komentar